Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΑΦΗΓΗΣΗ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ

Πρόκειται για τον αδερφό moy.apo καιρό είχε κάτι ενοχλήσεις,στομάχι κοιλια,του λέγαμε να πάει στον γιατρό,αλλα αυτός τίποτε.έλεγε εγώ έχω τον παππου mou.exw τον φίλο m.Εμενα με πείραζε που έλεγε για τον ’Aγιο τόσο απλά,έτσι φίλο μου και του το έλεγα,αυτός τίποτε εκεί.κάποιο βραδυ m είπε να τον βάλω λίγο λάδι του Αγίου.και αφού το έκανα,βλέπω στον ύπνο m:ότι στο σπίτι μας ετοίμαζε ο αδερφός m γιατί περίμενε έναν πολύ αγαπητό του φίλο.και μου λέει πήγαινε στην πόρτα να του άνοιξης γιατί εγώ θέλω να ανάψω όλα τα φώτα είναι φίλος m.παο εγώ να ανοίξω,και μπαίνει στην αυλή ο ’Aγιος εφραίμ,που εγώ εκεί δεν τον κατάλαβα.εκείνος
κοίταζε γύρο γύρο γιατί κάτι βρώμικα έβλεπε.εγώ ντράπηκα
και είπα να μην πλησιάσει εκεί,αλλα αυτός τα πήρε και τα πέταγε μακριά,έτσι ανεβαίναμε προς το σπίτι που έβγαινε τόσο φως που δεν έχω dei άλλη φορα.ξυπνώντας
κατάλαβα γνώρισα ότι ήταν ο ’Aγιος,και δέχεται που τον λέει φίλο του ο αδερφός μου.πέρασε λίγος καιρός και άρχισε να αδυνατίζει ο αδερφός μου και να χάνh χρώμα παρα πολύ,ώσπου μας έμεινε στα χερια και τον πήγαμε στο nosokomeio.ton βάλανε εντατική
άρχισαν εκετάσεις,και αυτός πάλι,
εγώ έχω τον παππου μου.και μην νομίσετε ότι είναι μικρός,τα έχει τα χρονάκια του.πολλές εκετάσεις
σε ένα από τα καλύτερα Νοσοκομεία τις Αμερικής.ώσπου πριν λίγες μέρες μας λένε οι γιατροί,θα κάνουμε εvχείρηση
στην κοιλια πρώτα γιατί μπορεί να έχουμε καρκίνο,και μάλλον και στο στομάχι.καταλαβαίνετε τι πάθαμε!!
παρακαλούσαμε όλοι να πάει ο ’Aγιος να διάψευση τους γιατρούς γιατί Αυτός είναι καθηγητής από τον Κύριο να επέμβει.και έστω και αν γίνει εvχείρηση να είναι κάτι απλό και περαστικό.E λοιπόν αγαπητοί μου αδερφοί,έτσι έγινε.
εχθές έκανε εvχείρηση και πέτυχε,
και ήταν μια απλή πληγή στo έντερo τόσο που απόρησαν οι γιατροί γιατί ήταν πολύ σίγουροι ότι είναι καρκίνος. σήμερα πρώτη μέρα μετά την εvχείρηση τον είδαμε και είναι μια χαρά,οι γιατροί έλεγαν δόξα τον 8eo τι έγινε?ναι
δόξα τον 8eo και τον ’Aγιο μεγαλομάρτυρα Efraim.o αδερφός μου λέεi: Μα τι λέτε ήταν ο παππούς μου εδώ ο φίλος μου.Σας τα γράφω τώρα που μόλις γύρισα από το Νοσοκομείο.
ήθελα να έχουν τελειώσει όλα πριν τα σας τα πω.Προς δόξα ΘΕΟΎ
και βοήθεια σε όλους τους ανθρώπους 


ΠΗΓΗ......... http://clubs.pathfinder.gr/pavmaria/647284?forum=65775&read=18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.